Veelgestelde vragen

Bij Zootic bieden we gratis verzending voor bestellingen binnen België vanaf €50 en binnen Nederland vanaf €75. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen we €6,95 verzendkosten binnen België en €9,95 naar Nederland.

Bestellingen die op een werkdag vóór 15:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden en je ontvangt het meestal de volgende werkdag. Bestellingen na 15:00 uur of in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code waarmee je het pakket kunt volgen.

Als je pakket beschadigd is tijdens het transport, neem dan direct contact met ons op. We helpen je graag een oplossing te vinden.

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder Bancontact, PayPal, Visa, Mastercard, American Express, Google Pay, en Apple Pay.

Je kunt ons bereiken via e-mail op info@zootic.be of via WhatsApp op +32 9 430 94 03. We helpen je graag verder!

Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Zorg ervoor dat het product ongebruikt en in de originele verpakking is.

Momenteel leveren we alleen binnen België en Nederland. Als je een bestelling vanuit een ander land wilt plaatsen, neem dan contact met ons op voor een geschikte oplossing.

We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Neem contact met ons op zodra je een wijziging wilt doorgeven, en we kijken of dit nog mogelijk is.

De beschikbaarheid van producten wordt altijd duidelijk aangegeven op onze website. Als een product tijdelijk niet op voorraad is, kun je je inschrijven voor een melding zodra het weer beschikbaar is.

Heb je vragen of advies nodig?

Neem dan gerust contact op met ons door op de onderstaande knop te drukken.